Bemanningsansvarig på deltid sökes till Veteranpoolen Karlstad

Karlstad

Deltid

Ansök

Kontaktperson

Bemanningsansvarig på deltid sökes till Veteranpoolen Karlstad

Karlstad

Deltid

Ansök

Detta kan vara väldens roligaste extrajobb för dig som är social, energisk, ambitiös och ansvarsfull! Veteranpoolens verksamhet i Karlstad växer för fjärde året i rad och vill förstärka teamet med en ny medarbetare. Det innebär att du nu har en fantastisk möjlighet att bli del av ett drivet och målinriktat företag med positiv anda som verkar i en händelserik och fartfylld miljö! Är du en engagerad person som får saker att hända och har erfarenhet från en roll som inneburit ansvar för kundrelationer i någon form? Då ser vi fram emot din ansökan till rollen som Säljande bemanningsansvarig på deltid hos oss på Veteranpoolen i Karlstad.

Om tjänsten

Kontoret jobbar med företagsbemanning och privatkunder inom områdena hantverk, trädgård och hushållsnära tjänster och har en stor pool med skickliga veteraner. I rollen som Säljande bemanningsansvarig kommer du och en kollega, tillsammans med vår franchisetagare Joel som äger och driver distriktet Värmland vara med och driva verksamheten mot nya framgångar.

 

Arbetsuppgifter

Dina löpande arbetsuppgifter kommer framför allt vara att:

  • Ta emot uppdrag via telefon och agera på förfrågningarna via webb och mail
  • Samordna och bemanna uppdrag med fokus på att skapa nöjda kunder och veteraner
  • Hantera kunduppdrag i våra affärssystem
  • Stödja våra veteraner med information och material
  • Aktivt försäljningsarbete, inkommande och utgående säljsamtal över telefon till befintliga kunder
  • Medverka på veteranträffar och skapa trevlig stämning, så att alla veteraner känner en glädje och fin gemenskap till Veteranpoolen

 

Vem är du?

För att lyckas i rollen hos oss är du en person som tar dig an ditt arbete med engagemang och ansvarskänsla. Du har en utåtriktad personlighet, har en god samarbetsförmåga och du kan hantera att hålla tråden trots flera parallella processer och uppgifter. Arbetets natur kräver att du är noggrann, ihärdig och lösningsorienterad. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en roll som inneburit ansvar, service och kundrelationer, gärna inom bemanning, försäljning eller servicebranschen. Du kommer att ha många kontaktytor och det är naturligt för dig att sträva efter att skapa nöjda kunder och veteraner samt goda resultat. Du behöver ha god kunskap av att arbeta i affärssystem och vara van att växla snabbt mellan olika program.

Passar beskrivningen in på dig? Då passar du utmärkt för den här rollen!

 

Vårt erbjudande

Tjänsten är en timanställning och omfattningen varierar under året där vår högsäsong är april-september. Som grund under högsäsong jobbar du måndagar och tisdagar kl 9-14 samt under juli 3 veckor måndag-fredag. Under perioden oktober till mars arbetar du måndagar som grund samt vid behov.
Du blir anställd på vårt lokalkontor i Karlstad som ligger i Gräsdalen, där vi hoppas att du kommer att trivas och ha roligt tillsammans med oss!
Tillträde sker enligt överenskommelse, vi ser gärna att det sker under mars 2024.

 

Låter det spännande?

Fyll enkelt i formuläret på vår hemsida senast den 10 mars. Rekryteringen till den här tjänsten sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser väldigt mycket fram emot din ansökan!

Kontaktperson

Emelie Jacobsson

Fler lediga jobb hos oss

Alla lediga jobb