Tillbaka till karriär/franchise

Engagerad bemanningsansvarig till vårt kontor i Falköping

Bemanningsansvarig Veteranpoolen Östra Skaraborg

Falköping

Deltid

Ansök

Kontaktperson

Bemanningsansvarig Veteranpoolen Östra Skaraborg

Falköping

Deltid

Ansök

Engagerad bemanningsansvarig till vårt kontor i Falköping

Nu har du möjligheten att bli del av en ambitiös och driven verksamhet som verkar i en positiv och hjärtlig kultur. Om du är en person med ett stort engagemang, eget driv och erfarenhet från en roll som inneburit ansvar för kundrelationer och bemanning kommer du passa utmärkt i vårt gäng! Ta chansen och sök rollen som bemanningsansvarig hos oss på Veteranpoolen Östra Skaraborg.

 

Om tjänsten
I rollen som bemanningsansvarig kommer du att tillsammans med Paul som äger och driver Veteranpoolen Östra Skaraborg med sitt säte i Falköping, vara med och driva verksamheten. Kontoret jobbar med företagsbemanning och privatkunder inom områdena hantverk, trädgård och hushållsnära tjänster och har en stor pool med engagerade veteraner. I rollen som bemanningsansvarig kommer du få möjlighet att göra skillnad för våra veteraner och hjälpa alla våra kunder!

 

Arbetsuppgifter
Tjänsten är rolig, social, varierande och utmanande där den ena dagen sällan är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:

  • Ta emot uppdrag och intresseförfrågningar via mail, telefon och övriga system
  • Samordna och bemanna uppdrag med stort fokus på nöjda kunder och glada veteraner
  • Administrera kunduppdrag i vårt affärssystem
  • Stödja våra Veteraner med information och material
  • Schemaläggning av återkommande uppdrag
  • Intervjua, rekrytera och anställa våra veteraner

 

Vem är du?
Att vara bemanningsansvarig hos Veteranpoolen innebär att ha många bollar i luften. Du behöver ha en naturlig känsla för ”mötet med människor” och trivas i händelserika miljöer. Vi letar efter någon med stort eget driv, engagemang och ansvarskänsla. Du måste gilla samtal via telefon då en stor del av affären drivs där. Kundservice är nyckelordet och kärnan i rollen.
Arbetets natur kräver att du är mycket noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Vi tror du har erfarenhet från en roll som inneburit ansvar och kundrelationer, gärna inom bemanning och administration. Du kommer att ha många kontaktytor och det är viktig och naturligt för dig att sträva efter att skapa hög kundnöjdhet och goda resultat.
För att trivas i den här rollen bör du vara prestigelös, tålmodig, social och serviceinriktad.
Vi ser gärna att du arbetat med kundservice på något sätt och tycker möten med människor är utmanande och roligt. Goda IT-kunskaper och vana att växla snabbt mellan olika program och system ser vi som en självklarhet. Du får naturligtvis instruktioner om hur du arbetar i systemen och löpande utbildning hos oss.

 

Vårt erbjudande
Den här rollen är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader. Tjänsten är på ca 70-80%. Kontoret ligger på Odengatan 24C i Falköping där du och Paul har var sitt kontor och vi hoppas att du kommer att trivas. Tillträde sker enligt överenskommelse, snarast möjligt, dock helst senast i början av april 2023.

 

Låter det spännande?
Fyll i formuläret på vår hemsida senast den 19 februari 2023. Observera att rekryteringen till den här tjänsten sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser väldigt mycket fram emot din ansökan.

 

Om oss
Veteranpoolen är Sveriges största bemannings- och tjänsteföretag med pensionärer som utförare. Vi har en framgångsrik affärsmodell och stark organisation som idag omsätter 385 MKR. Veteranpoolen matchar veteraners kompetens och önskemål om uppdrag med marknadens behov. Vår verksamhet bygger på att många pensionärer vill fortsätta bidra till samhällets utveckling, få socialt utbyte, känna sig delaktiga och behövda. Veteranpoolen bedriver verksamhet från 55 lokalkontor i Sverige och har sitt supportkontor i Göteborg.

Vi har en positiv kultur och verkar i en händelserik fartfylld miljö. Vi gillar det vi gör, och vår arbetsglädje och vårt engagemang smittar! Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga och att alla tar ansvar. Det är något som märks i allt vi gör – från den dagliga verksamheten till våra årliga kick-offer och konferenser. På vårt supportkontor i Göteborg finns ett starkt team som stöttar franchisetagare och deras medarbetare i allt från försäljning, IT & telefoni, administration, ekonomi och marknadsföring.

Kontaktperson

Sophie Malmberg

0708-984272

Fler lediga jobb hos oss

Alla lediga jobb