Veteranpoolen Helsingborg

Vi servar följande kommuner
  • Ängelholm 0431 – 47 33 10
  • Åstorp
  • Båstad
  • Bjuv
  • Helsingborg 042 – 24 48 20
  • Höganäs
  • Klippan
  • Landskrona 0418 – 48 28 40
  • Örkelljunga
  • Perstorp
  • Svalöv
Adress :
Hävertgatan 29, 254 42 , Helsingborg
Öppettider:
  • måndag 09:00-16:00 tisdag 09:00-16:00 onsdag 09:00-16:00 torsdag 09:00-16:00 fredag 09:00-13:00 lördag Stängt söndag Stängt

Du som är Veteran, ladda ned vår APP för Android eller iPhone för att se lediga uppdrag m.m.

 

Vill du jobba hos oss?

Lämna din ansökan här 

Lediga jobb
  • Kundtjänst och administration på vårt kontor i Helsingborg

    Vill du jobba med kundtjänst och administration på vårt kontor i Helsingborg?

    Veteranpoolens verksamhet i nordvästra Skåne behöver utöka med ytterligare en medarbetare. Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänst och administration till vårt kontor i Helsingborg.

    Tillsammans med franchisetagaren och övrig personal kommer du vara med och driva verksamheten. Vi har både privatkunder och företagskunder samt en pool med utförande veteraner. Du kommer ha många bollar i luften då du ansvarar för hela sälj och bemanningsprocessen och kommer att vara kundens och våra veteraners länk mellan varandra.

    I arbetsuppgifterna ingår att ta emot, samordna och bemanna uppdrag samt utföra administrativa uppgifter i affärssystemet. Du kommer att arbeta i ett mindre team i en roll där du får mycket frihet under ansvar. Du driver flera uppdrag parallellt och arbetar med dator och telefon som dina främsta verktyg.

    Kontoret har en positiv kultur och verkar i en händelserik och fartfylld miljö. Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga och känner ett ansvar. Det är något som märks i allt vi gör – från den dagliga verksamheten till våra träffar med Veteranerna. Här blir du en viktig del av ett företaget.

    Vem är du? 

    Du är en positiv person som får saker att hända. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du är utåtriktad, har en god samarbetsförmåga, är flexibel och gillar att vara i en händelserik miljö. Arbetets natur kräver också att du är mycket noggrann, strukturerad och kan stå fast vid våra ramar och värderingar.

    Vi ser också att du har arbetslivserfarenhet från en roll som inneburit ansvar och kundrelationer, gärna kundtjänst/sälj samt av administration. Du kommer att ha många kontaktytor och det är viktigt att du strävar efter hög kundnöjdhet och goda resultat. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för människor och relationer och är säljfokuserad. Du är lösningsorienterad och vet att det är i mötet med kund och veteran som framgång sker!

    Du som söker får gärna vara pensionär eller att du snart kommer att bli det.

    Om anställningen 

    Tjänsten är på ca 50 % och vid behov. Du blir anställd på lokalkontoret i Helsingborg.

    Låter det spännande?

    Fyll i formuläret på hemsidan senast den 30 september 2021.

    Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

     Rekryteringen sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum

    Vi ser framemot din ansökan!

    Anmäl intresse
Exempel på våra företagstjänster i Helsingborg
Ekonomi, administration, löner & HR Ekonomi och administrationHR-personalLöneadministratörer
Kontorsservice & lokalvård KontorsserviceKontorsstädLokalvård
Försäljning & kundtjänst Kundtjänst, receptionSäljare
Butik och handel Butik och handel
IT & teknik IT och teknik
Utbildning & pedagogik Utbildning & pedagogik
Övriga yrkesområden Övriga yrkesområden
Gör en intresseanmälan